petak, 28. ožujka 2014.

BJESOVI

Ah, te neke psihološke analize... Sve mi to ponekad bude smiješno. Iz očaja. I nakon što se dobrano naživciram i što me misli drže na terenu u kojem mi SVE smeta, u kojem iskače "1000 zašto tako, a ne ovako?" i na kojem me opsjedaju misli o ugroženosti slobode.

To je sve skupa jedno veliko sranje. A koliko je teško iz toga se iskopati, pa to je nevjerojatno... Mrzim takve dane iz dna duše! Trebam SallyBowlesistički vrisak ispod onakvog mosta i vlaka. Trebam to očajnički.

Uzrok svega? Zabrana svršavanja.

"Smeš drkati, ali ne smeš svršiti."

Sinoć me to toliko pogodilo i toliko razbjesnilo kao nikada do sada. Zato što mi užasno treba i još više od užasno to želim.

E sad dolazimo do tih prokletih misaonih analiza i prevrtanja i petljanja i pokušavanja smirivanja i traženja načina da sama sebi dosudim crveni karton na tom pogubnom terenu na kojem sam se odjednom našla pa da konačno borba završi.

Kao, pomoći ću si ako se lijepo i smireno, onako krajnje umjetno pitam: "Je li tako da ti to zapravo i ne treba? Nije uvjet sreći." Ma kakvi, ne treba. Ionako je recept sreće ne željeti. Čišćenje od patnje... Životne ili za nečim.

Vi ste, Gospodaru, odlično? Naravno. Između ostalog zato što svršavate.

"Bio bih isto tako dobro i da nisam.
Razmisli o tome."

Više ne želim željeti NIŠTA.

"Očito da nisi promislila o onome što sam ti napisao jutros.
Pa ću ponoviti; dobro osećanje NE DOLAZI ni iz kurca ni iz pičke.
Može samo poboljšati ili pokvariti već postojeće."

Dobro onda!!! Zamislit ću da će pokvariti postojeće! Meditirat ću na to! Da će toliko pokvariti ovo sada da će smrditi po truleži! Živjet ću u toj misli. Mirisat ću ju i u snovima i na javi! Predat ću joj se i gasiti sve ovakvo što smeta do puta ka Sreći! Kanalizirat ću! To će biti tzv.  k a n a l i z a c i j a .

Aghhghghghghghhhhhgrrrrrrrrrr!!!! Kao da ne znam!!! Naravno da znam sve o Vašoj sreći i mojem ispunjenju zbog toga! I neupitno je! I neoborivo!

ALI!!! Tu i tamo u meni, ne bi vjerovali, iz nekog prikrajka, tamnog kutka iskoči mi isto - JA!!! Koja želi nešto za sebe! Onako krajnje sebično, krajnje posesivno, djetinje inatno i nedjeljivo! I ne mogu je se riješiti!!!!!!!!! Ne mogu se riješiti te nervoze i podrhtavanja zbog želje za dozom samozadovoljenja (kao općeniti pojam) i ne mogu svladati ni suze ni znoj ni tugu ni očaj ni bijes. I zato bih najradije pobjegla u p.........

"Vratićemo se na ovo (iz druge perspektive) za neko vreme. Bitno je da ćeš steći još jedan uvid koji do sada nisi imala."

...

Pobjegla sam samo malo bliže. Do dućana. I osušila lice na toplom vjetru.

...

Stigoh.


"And in the sea that's painted black,
Creatures lurk below the deck
But you're a king and I'm a lion-heart.
And as the world comes to an end 
I'll be here to hold your hand
'Cause you're my king and I'm your lion-heart.

Jako te volim."


Ti si moje Sunce.

I život.

I Ljubav.





Nema komentara:

Objavi komentar